miercuri, 14 iulie 2010

VIDEO: Momentul in care corpul Madalinei Manole a fost scos din casa

3 comentarii:

  1. Nici atunci nu am inghitit minciunile astea si nici acum, dupa atata timp!!! Mie nu mi se pare strain de toate acestea pe "marele Nimic", Mircea! El a impins-o sigur la gestul acesta sau cine stie, poate a ajutat-o!!! Mie individul mi se pare un rautacios, invidios, posesiv si gelos. I-a provocat suferinte "femeii Magdalena", cum tot pomeneste "circarul" Mircea, se vedea pe chipul ei acest lucru...Era un dobitoc!!!
    Unde este site-ul Madalinei? Nu am gasit nimic!!!De ce? Asa ii pastreaza el memoria? Rusine, nemernicule!!! Are dreptate Mirabela Dauer cand spune ce si cum pe nume: dupa ce ca v-a tinut pe toti in spate si cand nu a mai avut cum, gata ai exterminat-o!
    Ce ti-ai zis, dobitocule, ca vei castiga mai multe dupa moartea ei, nu? Amanta aveai, asa ca, trebuia sa-i faci loc asteia.....porcule!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu tot caut siteul madalinei manole dar nu il mai gasesc . nu stiu dece . eu sant foarte suparata pt . acest caz .

    RăspundețiȘtergere
  3. oare nu stie cineva de aici daca mai funtioneaza acest site ? pacat foarte mare ca mada nu mai e printre noi . d-zeu so ierte si so odihneasca . si nu stie nimeni de aici din ce cauza a decedat saraca ? eu aproape 4 ani de zile plang tot timpul si sant nelinistita .

    RăspundețiȘtergere